• وبلاگ : تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
  • يادداشت : قاعده ي لطف
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + امين آقا 

    ولايتي: بنا نداشتم کار را با جليلي به مجادله بکشانم/ مردم بايد قضاوت کنند

    » سرويس: سياسي - سياست داخلي
    کد خبر: 92032011067
    دوشنبه 20 خرداد 1392 - 09:51

    علي‌اکبر ولايتي در پاسخ به اين پرسش که "چرا زماني که سعيد جليلي گزارش‌هاي شما به رهبري را دروغ عنوان کرد، سکوت کرديد؟" گفت: آقاي جليلي همه گزارش‌ها را دروغ اعلام کردند و من هم به ايشان گفتم که هرکسي هر حرفي مي‌زند دروغ مي‌دانيد؛ بنابراين جوابي نمي‌دهيم و مردم خود قضاوت کنند.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين نامزد انتخابات رياست جمهوري در حاشيه حضور خود در اتاق بازرگاني، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من بنا ندارم که بابت هر مطلبي کار را به مجادله بکشانم.

    وي در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينکه "اگر شما رييس‌جمهور شويد، رييس اتاق ايران را وزير اقتصاد مي‌کنيد يا خير؟"، تنها لبخند زد و سکوت کرد.

    انتهاي پيام

    + امين آقا 

    «بسم الله الرحمن الرحيم

    انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري، بار ديگر به نقطه عطفي براي تاريخ انقلاب اسلامي ايران مبدل شده است؛ چرا که از يک سو با آشکار شدن ابعاد جديد عداوت دشمنان ايران اسلامي، برگزاري باشکوه اين انتخابات مي‌تواند پيام‌هاي واضح و کوبنده‌اي براي جبهه استکبار داشته باشد و از سوي ديگر با گذشت بيش از سه دهه از شکل‌گيري نظام اسلامي، لزوم اثبات کارآمدي ديندر عرصه اداره جامعه ضرورت جدي‌تر و ملموس‌تري را به خود گرفته است. بنابراين حضور گسترده مردم در انتخابات و نيز گزينش رئيس جمهوري شايسته، هر يک از درجه بالايي از حساسيت و اهميت برخوردار است.

    رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌لله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) طي ماه‌هاي اخير در تبيين خصوصيات و ويژگي‌هاي نامزد اصلح، ايمان به خدا، انقلاب، قانون اساسي و مردم، داشتن روحيه مقاوم، برخورداري از تدبير، تهذيب اخلاقي و توانايي تحمل بار سنگين رياست جمهوري را به عنوان اهم اين خصوصيات ذکر فرمودند.

    نگاهي به اوضاع کنوني کشور و نيز رفتار کينه‌توزانه دشمنان، لزوم توجه دقيق و جدي به مؤلفه‌هاي ذکر شده را يادآور مي‌سازد.

    بر اين اساس مجمع هماهنگي پيروان امام و رهبري استان قم با جمع‌بندي ضرورت‌ها و نيازهاي موجود براي انجام انتخابي اصلح و شايسته و با توجه به نظريه اکثريت اعضاي محترم جامعه مدرسين حوزه علميه قم، ضمن احترام به همه نامزدهاي محترم حاضر در صحنه، جناب آقاي دکتر علي اکبر ولايتي را به عنوان نامزد اصلح در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري برمي‌گزيند.

    اميد آن است که سوابق روشن تدين، تعهد، ولايتمداري، تدبير، بصيرت، مقاومت و فضايل اخلاقي ايشان، آينده‌اي توأم با عزت و افتخار را براي ايران اسلامي و همه مسلمانان در سرتاسر گيتي رقم بزند.»

    + علي 
    کي شکست در کار مؤمنين راه دارد!
    اگر کسي اين را نفهمد ونداند از اسلام چه ميداند وچه ميفهمد؟
    ما اميدمان را از ياري مؤمنين ديگر از دست ميدهيم اما آنکس که همواره ياري گر است خداست که فرمود:و کان حقا علينا نصر المؤمنين
    سلام زيباست.........
    بيچاره آهويي که صيدپنجه ي شيرست..
    بيچاره ترشيري که صيد چشم آهويي ست....
    + طلبه ي شيطووون 
    قشنگ بود داداش.
    ما را کبوترانه وفا کرده است..آزاد کرده است و گرفتار کرده است..
    خيلي قشنگ بود - التماس دعا
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 24 ارديبهشت 92 نوشته (قاعده ي لطف) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.