• وبلاگ : تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
  • يادداشت : ويژگي هاي نامزد اصلح
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام و عرض ادب
    حاج آقا چه وب خوبي داريدموفق باشيد به من سربزنيد.
    ياعلي


    سلام عليكم

    از شما خواهشمندم كه به اين وبلاگ سر بزنيد و انتقادات و پيشنهادات خودتون رو براي هرچه بهتر شدن و مفيدتر بودن اين وبلاگ، بفرماييد و از آنجايي كه بنده حقير هم، طلبه هستم، خواستم انتقاداتتون مفيد و ارزنده باشد

    موفق باشيد

    سلام. خداقوت
    سلام. خداقوت
    + امين آقا 
    چرا ولايتي؟
    آقاي ولايتي به دليل حضور مستمر در مسائل مربوط به سياست خارجي، همواره به کار کارشناسي شده و تخصصي در اين زمينه اهميت فراواني مي‌دهد و لذا شاهد خواهيم بود که در صورت پيروزي در انتخابات، جنبه تخصصي و کارشناسي در تصميم‌گيري‌ها اهميت زيادي پيدا خواهد کرد و در نهايت موجب خواهد شد که سياست خارجي ما حرفه‌اي‌تر عمل کند.
    يکي ديگر از مواردي که در برنامه سياست خارجي دکتر ولايتي مي‌توان به آن اشاره کرد، مساله هسته‌اي است. با توجه به اينکه رويکردهاي کلان در اين زمينه توسط مقام معظم رهبري تبيين مي‌شوند و همچنين سالها حضور نزديک دکتر ولايتي در خدمت ايشان در مقام مشاور امور بين‌الملل، مي‌تواند در به نتيجه رساندن مساله هسته‌اي راهگشا باشد؛ چراکه از نزديک با ديدگاههاي رهبري درباره مساله هسته‌اي آشنايي کامل دارند و همواره طرف مشورت مقام معظم رهبري در مسائل هسته‌اي و ساير موارد بين‌المللي و ديپلماتيک بوده‌اند. آقاي ولايتي بخاطر نوع مسووليت‌هايي که بر عهده داشت هاست همواره در جريان جزييات امور بوده است که مي‌تواند از اين تجربيات در مسير حل مشکلات موجود در سياست خارجي استفاده کند. او معتقد است که با اتخاذ سياست درست در عرصه بين‌الملل، دولت آينده مي‌تواند در مذاکرات هسته‌اي نتيجه مطلوبي به دست بياورد.
    نکته ديگري که بايد به آن اشاره کرد اين است که ولايتي دو محور سياست خارجي و اقتصاد را توامان مد نظر دارد. همچنين استفاده از افراد کاردان و متخصص در حوزه سياست خارجي همواره مورد تاکيد او بوده است.
    به هر حال اميدواريم با پيروزي دکتر ولايتي در رقابت‌هاي انتخاباتي، بتوانيم قدم‌هاي سازنده‌تري برداريم.
    + امين آقا 
    ولايتي فرد عملگرايي در سياست خارجي است و اصول نظام را مبناي کار خود در اين زمينه قرار خواهد داد. اصول سياست خارجي ايشان بر مبنايي حرفه‌اي تنظيم شده و تکيه ايشان بر سند چشم انداز بيست ساله مي‌تواند عامل موفقيت او در عرصه بين‌المللي باشد. تجربه سال‌هاي گذشته نشان داده است که آقاي ولايتي در عرصه سياست خارجي پر کار و مشورت پذير است و چون تاريخ را مطالعه کرده است، به خوبي مي‌داند که برداشتن هر قدمي در سياست خارجي مي‌تواند آثار مثبت و منفي فراواني داشته باشد و اين آثار مي‌تواند تا سالهاي طولاني ماندگار باشند. به طور خلاصه مي‌توان گفت در برنامه‌اي که دکتر ولايتي براي دولت احتمالي خود تدوين کرده است به اين نکته اشاره شده که با حل مشکلات به وجود آمده در روابط خارجي مي‌توان بسياري از مشکلات اقتصادي و داخلي را نيز برطرف کرد.
    از سوي ديگر با توجه به اينکه ايشان دبيرکلي مجمع جهاني اهل بيت را بر عهده دارد، رويکرد مناسب و تاثير گذاري در زمينه بيداري اسلامي و تحولات خاورميانه اتخاذ کرده است. اقدامات ايشان براي شناساندن ابعاد بيداري اسلامي به جهانيان و برگزاري موفقيت‌ آميز هم انديشي‌ها و کنفرانس‌هاي مختلف در اين زمينه با حضور نخبگان جهان اسلام موجب شده است تا ديدگاههاي ايشان در اين زمينه در ميان کشورهاي اسلامي شناخته شود.
    + امين آقا 
    چرا دکتر ولايتي ؟روابط خارجي و پيچيدگي مسائل سياست خارجي در چند سال گذشته، سهم مهمي از معادلات سياسي کشور را به خود اختصاص داده است. از سوي ديگر، تاثير مشکلات اقتصادي بر زندگي مردم باعث شده است تا فردي همچون علي اکبر ولايتي با تاکيد بر حل مشکلات اقتصادي از طريق ديپلماسي سازنده وارد عرصه رقابت شود. آقاي دکتر ولايتي سابقه 16 سال مسووليت وزارت امور خارجه را در کارنامه خود دارد و در مسائل مهم سياست خارجي و جنگ تحميلي، اوضاع خاورميانه و همکاري با کشورهاي همسايه و همچنين معرفي ديدگاههاي اسلامي در عرصه بين المللي تجربه گران بهايي دارد.

    عبور از دوران جنگ، برقراري روابط با کشورها، تلاش‌هاي ديپلماتيک براي شکل‌گيري سازمان‌هاي منطقه‌اي، سابقه دو ميانجيگري صلح در آسياي مرکزي و بحران قره باغ را مي‌توان در تجربه سالها حضور در راس وزارت امور خارجه توسط ولايتي مشاهده کرد. او در عين حال در تمام سال‌هاي پس از وزارت، مشاور بين‌الملل مقام معظم رهبري بوده است.

    + امين آقا 
    سلام داداش
    حجت بر ما ديگه تمام شده !
    به گفته امام (ره) مردم براي شناخت رئيس جمهور اصلح بايد به جحامعه مدرسين قم مراجعه کنند و ببينند اونها نظرشون روي کيه
    پس حجت،ولايتيه و تمام
    دوست داريم و بس و جليلي رو ديگه بيخيال که جورايي شبيه احمدي نژاده با اون خنده هاي مرموزش و سکوت عجيبش!!!


    سلام

    موفق باشيد.

    سلام موفق باشيد