• وبلاگ : تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
  • يادداشت : ويژگي هاي نامزد اصلح
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + امين آقا 
    چرا ولايتي؟
    آقاي ولايتي به دليل حضور مستمر در مسائل مربوط به سياست خارجي، همواره به کار کارشناسي شده و تخصصي در اين زمينه اهميت فراواني مي‌دهد و لذا شاهد خواهيم بود که در صورت پيروزي در انتخابات، جنبه تخصصي و کارشناسي در تصميم‌گيري‌ها اهميت زيادي پيدا خواهد کرد و در نهايت موجب خواهد شد که سياست خارجي ما حرفه‌اي‌تر عمل کند.
    يکي ديگر از مواردي که در برنامه سياست خارجي دکتر ولايتي مي‌توان به آن اشاره کرد، مساله هسته‌اي است. با توجه به اينکه رويکردهاي کلان در اين زمينه توسط مقام معظم رهبري تبيين مي‌شوند و همچنين سالها حضور نزديک دکتر ولايتي در خدمت ايشان در مقام مشاور امور بين‌الملل، مي‌تواند در به نتيجه رساندن مساله هسته‌اي راهگشا باشد؛ چراکه از نزديک با ديدگاههاي رهبري درباره مساله هسته‌اي آشنايي کامل دارند و همواره طرف مشورت مقام معظم رهبري در مسائل هسته‌اي و ساير موارد بين‌المللي و ديپلماتيک بوده‌اند. آقاي ولايتي بخاطر نوع مسووليت‌هايي که بر عهده داشت هاست همواره در جريان جزييات امور بوده است که مي‌تواند از اين تجربيات در مسير حل مشکلات موجود در سياست خارجي استفاده کند. او معتقد است که با اتخاذ سياست درست در عرصه بين‌الملل، دولت آينده مي‌تواند در مذاکرات هسته‌اي نتيجه مطلوبي به دست بياورد.
    نکته ديگري که بايد به آن اشاره کرد اين است که ولايتي دو محور سياست خارجي و اقتصاد را توامان مد نظر دارد. همچنين استفاده از افراد کاردان و متخصص در حوزه سياست خارجي همواره مورد تاکيد او بوده است.
    به هر حال اميدواريم با پيروزي دکتر ولايتي در رقابت‌هاي انتخاباتي، بتوانيم قدم‌هاي سازنده‌تري برداريم.